loading...
خبر ورزشی جدید بازیگران تفریحی
مدیر بازدید : 43 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)
ياوري: آمدم تا به کميته‌ فني کمک کنم

خلاصه اي از مطلب :

محمود ياوري مي‌گويد پس از حضور قبلي‌اش در کميته‌ فني فدراسيون فو‌تبا‌ل مجددا قبول کرده است تا در اين کميته‌ حضور يابد و بتواند با تجربه‌اش تاثيرگذار باشد.


ادامه اين مطلب : ياوري: آمدم تا به کميته‌ فني کمک کنم


82 results
  1. ياوري: آمدم تا به کميته‌ فني کمک کنم - خبر

    khabarkhoon.com/Post/ياوري-آمدم-تا-به-کميته...

    ياوري: آمدم تا به کميته‌ فني کمک کنم خبرگزاري آريا-محمود ياوري مي گويد پس از حضور قبلي اش در ...

  2. خبرگزاري آريا - ياوري: آمدم تا به کميته

    www.aryanews.com/News.aspx?code=20150624161342533&svc=50

    ... آيت‌الله جنتي رئيس هيئت مرکزي نظارت بر انتخابات شد توهين کنندگان به ... براي کمک به ...

  3. ياوري: آمدم تا به کميته‌ فني کمک کنم/ خاک

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=338407

    ... آمدم تا به کميتهفني کمک کنم/ خاکپور برنامه ... ياوري آمدم کميته‌ خاکپور برنامه ...

  4. کام يو - طالبي: به کميته فني آمدم تا به جوا

    comu.ir/...به-کميته-فني-آمدم-تا-به...کمک-کنم

    ... به کميته فني آمدم تا به جوانها کمک ... به کميته فني آمدم تا به جوانها کمک کنم کام يو ...

  5. کليد01 - فايوفا

    key01.5fa.ir/page-970046.html

    ياوري: آمدم تا به کميتهفني کمک ...

  6. - فايوفا

    5fa.ir/list/ليسيدن+شرت+عمه.html

    ياوري: آمدم تا به کميتهفني کمک ...

  7. خبرگزاري آريا - رسمي: يوردي آلبا تا 2020 با

    aryanews.com/News.aspx?code=20150602150801712&svc=50

    ... کننده هسته اي بايد حمايت شود/سخنان مقام معظم رهبري پاسخ روشني به ... کمک اروپا به ...

  8. خونه مادربزرگه - فايوفا

    79s.5fa.ir/page-943058.html

    ياوري: آمدم تا به کميتهفني کمک ...

  9. lc/khodam va faranak jon - فايوفا

    onlinestanbol.5fa.ir/page-790348.html

    آيا تمايل به ارتقاي لول بازي کلش آف کلنز خود به ... تمامي منابع شمارا تا آخر بازي ...

  10. ?¯?³??U… ??Uˆ ?´?±???? - فايوفا

    alborzccin.5fa.ir/list/...

    ياوري: آمدم تا به کميتهفني کمک ...

  11. cheri - فايوفا

    ht63.5fa.ir/list/cheri.html

    شبا اينقدر اين دست اون دست مي کنم تا يه شرايط راحت براي خواب ... خودمو به اتاق مهمونا ...

  12. خوردن سينه مژگان - فايوفا

    bikhialmp3.5fa.ir/list/خوردن+سينه+مژگان.html

    روز مرگم نفسي وعده ديدار بده وان گهم تا به ... به کاهش فشار خون کمک ... ياوري: آمدم تا به کميته ...

  13. كفاشيان: در جام ملت‌ها هم نتيجه نگيريم،

    www.varzesh3.com/news/34078/13-32

    علي کفاشيان پس از پايان جلسه کميته فني تيم ... تا سعيدلو به ... تا به کميته‌ فني کمک کنم.

  14. كفاشيان: كرش دو دل است؛ تا دو هفته ديگر سر

    www.varzesh3.com/news/38101/12-51

    علي کفاشيان پس از نشست کميته فني فدراسيون ... ايران کمک کند و به عنوان ... آمدم تا به ...

  15. به‌روز شده در: ?? خرداد ???? - ??:??

    www.tabnak.ir/fa/mobile/news/...درشت-از-فوتبال-ايران

    پس از جلسه اعضاي کميته فني ... کمک 15 ميليارد ... البته ما همچنان پيگير اين مساله هستيم ولي تا به ...

  16. مظلومي: طالب‌لو و رحمتي قهر باشند تصميم

    www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1781310&category=

    من با جواد نکونام نيز از آن زمان که در اسپانيا بود تا به ... کنم که به ... آمدم و کمک ...

  17. پروين: رويانيان و دايي را حمايت مي‌کنم

    www.p30sat45.in/thread30265.html
    • Last updated: 4/27/2012 ·
    • 4 posts ·
    • First post: 1/15/2012

    ... رويانيان و دايي را حمايت مي‌کنم عضو هيئت ... را وارد نماييد تا زينپس تمامي ... به 1 از 1 ...

  18. وبلاگ عاشقان پرسپوليس

    www.666666-perspolis.blogfa.com

    حسين فرکي در اين فصل توانايي فني خود را به رخ ... کميتهبه ... آمدم تا به اين تيم کمک ...

  19. 5برد من باعث شد به دسته يک نرويم ! | ملوان ن

    malavan.ir/5986

    ... چرا باشگاه کميته فني ... به ملوان کمک کني ؟ ايراد به هدايتي ... کشور تا به حال ...

  20. براي تامين هزينه‌هاي زندگي‌ام پول قرض م

    navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=122081

    ... مي‌توانم به تيراندازان کمک کنم و با ... کميته اخلاق به عکس ... تا سفر تيم به ترکيه ...

  21. وضعيت تيم ملي اميد از زبان افاضلي

    www.entekhab.ir/fa/news/159545

    ... خواهند بود تا به صورت ... کنم به تيم ملي کشورم کمک کنم، اما ... کميتهفني فدراسيون ...

  22. بايد به روند ناکامي هاي تيم ملي اميد پايا

    navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=117757

    ... جدايي از اين تيم 90/ زوج اميد- آندو بهتر از زوج اميد- جواد 90/ گفت بمان تا از تراکتور به ... به ...

  23. براي اعلام آمادگي جهت نويسنده شدن به ادا

    www.spoortak.blogfa.com

    حالا که همه سوار يک قايق هستيم بايد به هم کمک کنيم تا ... کنم به اين تيم آمدم ... کميته فني ...

  24. ورزشي

    akhbar-varzeshi.blogfa.com

    ... باعث شد تا قراردادم را فسخ کنم و ... از کادر فني ... هاي کميته بازاريابي به ...

  25. پرسپوليس پايتخت

    perspolispaitakht.blogfa.com

    ... پرسپوليس کمک کنم. به گزارش ... آمدم تا به اين تيم کمک ... به گفته کادر فني تيم ...

  26. ?? ?وبلاگ هواداران پيام صادقيانــ ??

    psadeghiyan.blogfa.com/author/psadeghiyan

    کنم روي اين موضوع تمرکز کنم تا بتونم به . تيمم کمک ... به ياوري ... به پرسپوليس آمدم ...

  27. داوري فوتبال

    www.davari87.blogfa.com/9207.aspx

    اگر بحث محروميت او فني است که فکر مي‌کنم ... کنم هيچ مرجعي به جز کميته ... کمک کنند تا ...

  28. سيدعباس عراقچي:دوست داشتم در عاشورا باشم

    www.farhangnews.ir/content/66892

    نه از پنجره آمدم نه ... زندگي مي کنم. به‎عبارت صحيح‎تر ... پيش تا به حال يک لحظه آرامش ...

  29. آخرين اخبار باشگاه استقلال

    mosi-reallove.blogfa.com/8912.aspx

    ... کشور را ترک و به تهران آمدم. ... دهد را بايد به ديگران کمک کنم. ... مي‌رود تا اين کميته ...

  30. كانون هواداران پرسپوليس - اخبـــار پرسپو

    spoortak.blogfa.com/category/7

    ... اي با کادر فني امروز به قرمزپوشان ... به داور و کمک داور ... کرد تا به ...

  31. پرسپوليسي ها بفرماييد

    ilikeperspolis.blogfa.com

    چنين معجوني بايد تا به حال ... کنم به عنوان ... کميته جوانان و کادر فني‌اش ...

  32. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=8849

    احضار انصاري فرد و آشتياني به کميته ... به پرسپوليس آمدم مي ... هاي کميته فني تيم، به ...

  33. روزنامه آفرينش - سرفصل

    afarineshdaily.ir/afarinesh/Article.aspx?AID=15070

    کميته فني و مدير ... دارد.وي هدفش کمک به تيم است زيرا ... به ايران آمدم تا قراردادم را ...

  34. كوتاه و خواندني سوت پايان ودقيقه 90

    afarineshdaily.ir/afarinesh/news.aspx?nid=23466

    ... سعي مي کنم تفکرات کادر فني را ... فراهم کنيم تا به نوعي ... ياوري با اشاره به ...

  35. اس اس قهرمان

    ss-e-ghahreman.blogfa.com

    ... صحبت کنم به هر حال کادر فني خوب ... کمک مي‌کنم و به ... به استقلال آمدم اولين ...

  36. مجتمع فني تهران - امور بين الملل ...

    international.mft.info/11/Fa/DynamicPages/Page.aspx?nwsId=121

    ... خانـواده به تهران آمدم و ... فني تهران به ... رايانه­اي به کودکان کمک ميکند تا به ...

  37. مجتمع فني تهران

    mft.info/00/Fa/DynamicPages/Page.aspx?nwsId=121

    ... خانـواده به تهران آمدم و ... فني تهران به ... رايانه­اي به کودکان کمک ميکند تا به ...

  38. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/Template1/Article.aspx?AID=12808

    اما مانوئل اين بار حتي همسرش را هم به تهران آورد تا به سردار ... «دوشنبه کميته فني ... و کمک به ...

  39. آلمان و آموزش زبان آلماني رايگان و تحصيل

    3d-land.blogfa.com/cat-10.aspx

    ... مي دهد تا قبل از رفتن به آلمان ... به آلمان آمدم ، تصميم ... حوصله به کمک دو ...

  40. نقل وانتقالات

    javamedia.blogfa.com

    ... براي کمک به استيل آذين آمدم. ... کمک مي کند تا به ... تواند به کميته ...

  41. كريستينورونالدومحمدmscr7

    mohamad7mscr7.blogfa.com

    فرگوسن يکي از اعضاي کميته فني يوفا ... تا احساس راحتي کنم. ... آمدم او خيلي به من کمک کرد ...

  42. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=10620

    ما بايد چند برد پياپي داشته باشيم تا به ... کنم سقوط به ... فني و کميته فني به ...

  43. در استقلال مثل زمان حضورم در پرسپوليس ري

    varzeshha-news.b4y.ir/page-554773.html

    شکر مي کنم به من عزت داد تا ... از اينجا شروع مي‌کنم که من به استقلال آمدم ... بخش خصوصي به کمک ...

  44. URMIA - اتحاد ائل داياغي

    www.toseyeurmia.blogfa.com

    اتفاقا آن آقا خيلي کمک کرد و به من گفت چه ... ارائه کنم. تا اين که ... کرده‌ام تا به ...

  45. بازيكن ‌500 ميليوني ‌‌900 ميليون گرفت!

    cupfarsi.com/view/index.php?id=558270

    ... روز اول به پرسپوليس آمدم، فرق مي ... عنوان کنم. کسي که به اميد ... کميته فني فيفا ...

  46. حواشي فوتبال ايران - نسخه قابل چاپ

    pnuforums.ir/printthread.php?tid=13332

    ... دادگاه هستند تا به ... کميته انضباطي به ... تا به موفقيت به تيم ملي کمک کنم. ...

  47. سرمربي جديد هلند منصوب شد|سرمربي جديد

    vazeh.com/n10498000/سرمربي-جديد-هلند-منصوب-شد

    ... را به استقلال توصيه مي‌کنم و ... اعلام کميته فني ... آمدم تا به فوتبالم کمک ...

  48. استـــــقلال قهـــرمــــــان

    www.cloob-esteghlal.blogfa.com

    ... قبل که به ايران آمدم اما اين ... مي‌کنم به آقاي ... تا بتواند به ما کمک ...

  49. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/GoalDaily/Article.aspx?AID=15230

    البته فکر مي‌کنم رسيدگي به اين ماجرا به عهده کميته ... آمدم ايشان به من ... کنم تا تيم به ...

  50. ستاره هاي آبي

    esteghlalllll.blogfa.com

    ... کرد تا به گفته ... تشکر کنم و به آنها هم ... به پاسخ استعلام کميته ...

  51. Some results have been removed
  52. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    درباره ما
    خبرهای ورزشی اقتصادی اجتماعی فرهنگی فوتبال والیبال کشتی بازیگران ایرانی
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 1169
  4. کل نظرات : 2
  5. افراد آنلاین : 2
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 131
  8. آی پی دیروز : 80
  9. بازدید امروز : 274
  10. باردید دیروز : 152
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 0
  13. بازدید هفته : 834
  14. بازدید ماه : 834
  15. بازدید سال : 34,019
  16. بازدید کلی : 202,700
  17. کدهای اختصاصی