loading...
خبر ورزشی جدید بازیگران تفریحی
مدیر بازدید : 47 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)
قاسمي: کادر فني به من ميدان بدهد از انتخابي هم بهتر کشتي مي‌گيرم

خلاصه اي از مطلب :

نفر اول وزن ?? کيلوگرم انتخابي تيم ملي کشتي آزاد گفت: اگر کادر فني به من اعتماد کند و ميدان بدهد قول مي‌دهم که خيلي بهتر از مسابقات انتخابي کشتي بگيرم.


ادامه اين مطلب : قاسمي: کادر فني به من ميدان بدهد از انتخابي هم بهتر کشتي مي‌گيرم


8 results
  1. کهکشاني ها - برنامه90

    www.kianfootball.blogfa.com/tag/برنامه90

    ... هستم چرا که به کادر فني ... حذفي مرفاوي به من ميدان ... رسيد هم مي گيرم و در ...

  2. www.iran-varzeshi.com

    www.iran-varzeshi.com/Newspaper/AllPagePDF/428

    www.iran-varzeshi.com

  3. تعاوني تاکسي شهرستان ساوه

    taavonitaxiranisaveh.blogfa.com/1390/12

    تا اين را گفت من هم آمدم از ... بهتر است از مکتب ايران به ... از وقتش را به او بدهد و ...

  4. ISSUU - Pardis july 2015 digital copy by Pardis Monthly ...

    issuu.com/pardismag/docs/pardis_july_2015_-_digital_copy

    Issuu is a digital publishing platform that makes it simple to publish magazines, catalogs, newspapers, books, and more online. Easily share your publications and get ...

  5. کلوپ هوادارن ابومسلم ... - ParsFootball

    anjoman.parsfootball.com/archive/index.php/t-4391.html

    ... و ديگر از من گذشته به ... صورت صلاحديد کادر فني به ... هم به زمين بيايد، ميدان ...

  6. www.iran-varzeshi.com

    www.iran-varzeshi.com/Newspaper/AllPagePDF/431

    www.iran-varzeshi.com

  7. anjoman.parsfootball.com

    anjoman.parsfootball.com/archive/index.php/t-3380-p-3.html

    Warning: Function eregi_replace() is deprecated in ..../archive/index.php(477) : eval()'d code on line 4 Warning: Function eregi_replace() is deprecated in ...

  8. بحث و مقالات و تحليل هاي روز پيرامون فوتب

    www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-439.html
    • Last updated: 4/3/2010 ·
    • 154 posts ·
    • First post: 12/22/2008

    ... دوستانه به من ميدان ... رخ بدهد. *هنوز هم منظور ... توانند به مراتب بهتر از قبل ...

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    درباره ما
    خبرهای ورزشی اقتصادی اجتماعی فرهنگی فوتبال والیبال کشتی بازیگران ایرانی
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 1169
  4. کل نظرات : 2
  5. افراد آنلاین : 6
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 329
  8. آی پی دیروز : 154
  9. بازدید امروز : 807
  10. باردید دیروز : 204
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 0
  13. بازدید هفته : 1,896
  14. بازدید ماه : 1,896
  15. بازدید سال : 35,081
  16. بازدید کلی : 203,762
  17. کدهای اختصاصی