loading...
خبر ورزشی جدید بازیگران تفریحی
مدیر بازدید : 109 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)
برانکو: ما هم در دين‌مان روزه مي‌گيريم/ مي‌خواستم کار خيري انجام دهم و افطاري دادم

خلاصه اي از مطلب :

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ما هم در دين و مذهب‌مان روزه‌ داريم و روزه هم مي‌گيريم اما به شکل سنت و دين خودمان.


ادامه اين مطلب : برانکو: ما هم در دين‌مان روزه مي‌گيريم/ مي‌خواستم کار خيري انجام دهم و افطاري دادم


1,480 results
  1. کل کل سرخابي ها

    kalkalesorkhabi.lxb.ir

    کل کل سرخابي ... بود شما هم اتوماتيک اينجا لينک ميشين.به همين ... رسمي باشگاه فرهنگي ...

  2. سياسي: به دنبال پست و مقام در باشگاه پرسپ

    www.navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=119387

    سياسي درباره اينکه به چه هدفي به باشگاه پرسپوليس ... مالي هم به باشگاه ... است، من دلايلي براي ...

  3. 90/ کدام بحث مالي، اصلاً به تراکتور «رقم»

    navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=121979

    اين بار هم حتي پيشنهاد مالي به باشگاه ندادم و ... من فقط تمرين ... شود تا براي قهرماني ...

  4. مشروح اظهارات فتح‌الله‌زاده در برنامه 9

    farspatogh.ir/threads/1629

    ... باشگاه استقلال گفت: به قلعه‌نويي گفتم قهرماني در ليگ برتر ديگر براي من ... من دلال است ...

  5. خـبــرها و تـحــولات بــاشـگاه پرسپو

    forum.p30world.com/archive/index.php/t-151759-p-76.html

    ... پيرامون باشگاه پرسپوليس ... موند به دل خائن ها ... فقط بخاطر خودت نه ...

  6. کهکشاني ها

    www.kianfootball.blogfa.com

    ... کشورها فقط به فوتبال ... قهرماني باشگاه‌هاي ... براي من حجت است که جامعه ...

  7. اخبار نقل و انتقالات استقلال در فصل 92/93

    2saadat2.rozblog.com/cat/196

    ... با باشگاه پرسپوليس به ... تا مشکل خاصي براي پيوستن به ... است چون من نه با باشگاه ...

  8. تشكل دانشجويان مستقل

    www.tmostaghel.blogfa.com/8712.aspx

    ... فقط به خاطر اين است كه ... پرسپوليس تهران،‌ مشکل ... سال، نه تنها براي من بلکه ...

  9. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/GoalDaily/Article.aspx?AID=15221

    ... «توي اين شرايط بهتر است كه من به پرسپوليس فكر ... براي قهرماني ... نه فقط به خاطر ...

  10. اس اسي ها | SSIHA - برنــامه نــــود

    ssiha.blogfa.com/category/22

    ... پشيمان ترين مردم در روز قيامت، کسى است که براى ... من ميگم فقط به ... به باشگاه پاداش مالي ...

  11. آبيهاي فرهنگي ورزشي ** آله آموت

    youzarsifsh.blogfa.com/1391/05

    ... سوال برد بلکه فقط به اين ... باشگاه پرسپوليس به ... براي من زماني است که ...

  12. آقاي هت تريک ايمون زائد(قاتل اس اسيا) [باي

    www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-8272.html
    • Last updated: 10/7/2012 ·
    • 250 posts ·
    • First post: 2/2/2012

    ... براي من، بلکه براي ... باشگاه به من ارائه ... گزينه اول من پرسپوليس است. اگر به ...

  13. روزنامه گل - سرفصل

    goaldaily.ir/Template1/Article.aspx?AID=13110

    ... نيست كه به باشگاه پرسپوليس حمله ... براي من که تازه به ... مالي است و به طور ...

  14. اخبار نقل و انتقالات پرسپوليس در فصل 92/93

    2saadat2.rozblog.com/cat/195

    ... به مشکل خورده است. ... کادر فني با باشگاه پرسپوليس به ... من نه براي تسويه ...

  15. پرسپوليسي ها بفرماييد

    ilikeperspolis.blogfa.com

    ... تاريخي براي پرسپوليس زلزله! فقط ... من مشکل مالي ... است همه را به باشگاه و من ...

  16. خـبــرها و تـحــولات بــاشـگاه پرسپو

    forum.p30world.com/archive/index.php/t-151759-p-50.html

    با سلام خدمت دوستان با نزديک شدن به فصل جديد ... بــاشـگاه پرسپوليس: ... فقط ميخواهند ...

  17. جديدترين اخبار ورزشي

    sportnews2014.blogfa.com/category/9

    اين بيست نام را خوب به خاطر بسپاريد . 10 ياغي فوتبال را ...

  18. <عليرضا حقيقي>

    alireza-haghighi13.blogfa.com/cat-4.aspx

    ... تر به باشگاه پرسپوليس و ... و فقط براي موفقيت پرسپوليس ... است؟ نه، من ...

  19. آنها مالک پيروزي اند ، ما مالک پرسپوليس

    www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=48549

    ... شد و نه پرسپوليس، استقلال به بهمن ... مالي براي باشگاه ... به من است را ...

  20. محسن خليلي

    khalili-persepolis.blogfa.com/8804.aspx

    ... پرسپوليس به من ... نام‌ است. * به بعضي‌ها فقط ... باشگاه پرسپوليس براي ...

  21. عاشقانه ـ دانلود

    tandiskordestan.blogfa.com/8505.aspx

    ... کم براي من به ... باشگاه پرسپوليس به ... بهتر است به آنها دست نزنيد فقط يک ...

  22. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=32616

    خريدار خبرساز پرسپوليس: فقط ... نامه‌اي به باشگاه ... شايدخيلي پول است، براي من که ...

  23. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=33102

    قطعا در ذوب آهن مي‌مانم و به پرسپوليس ... مدت زمان زيادي است که به خاطر ... من به عنوان ...

  24. کهکشاني ها - برنامه90

    www.kianfootball.blogfa.com/tag/برنامه90

    حرف دکتر سيار براي من حجت است که جامعه ... داشتند فقط من به ... باشگاه پرسپوليس ...

  25. کانون هواداران باشگاه پرسپوليس

    www.perspolis-club8.blogfa.com

    ... من براي سربلندي پرسپوليس در ... من نه تنها با وينگادا بلکه با ... هم از باشگاه به من ...

  26. ضيا عربشاهي: من اينشتين فوتبال هستم!

    www.payane.ir/news/item/...من-اينشتين-فوتبال-هستم!

    اين نباشد كه من مديرعامل فقط براي ... شان است. من به باشگاه ... من به پرسپوليس ...

  27. صنايع طلائي سمنان1 – پرسپوليس3 | قرمزته د

    https://ghermezeteh.wordpress.com/2008/11/28/perspolis-hazfi-1-16

    ... بزرگى براى من است و ... به باشگاه پرسپوليس ... آبيها نه تنها چيزي نگفت بلکه ...

  28. آبيهاي فرهنگي ورزشي ** آله آموت

    youzarsifsh.blogfa.com/1391/08?p=3

    ... بلکه براي قهرماني ... صانعي است. به گزارش باشگاه ... مشکل پرسپوليس را به ...

  29. *خواهر فرهاد قائمي*

    www.bia2vali.blogfa.com

    نه من بلکه همه ... امور مالي باشگاه پرسپوليس ... بوده است و فقط به نام پرسپوليس ...

  30. فيفا نيوز دات آي آر

    www.fifa-news.rozblog.com

    اين حرف شما را در کل قبول ندارم. من فقط ... اين براي من يک نقطه اوج است ... به باشگاه پرسپوليس ...

  31. اخبار ورزشي ايران و جهان

    sportpwut.blogfa.com/8501.aspx

    ... پرسپوليس فقط به فكر ... باشگاه قديمي خود من است و ... قهرماني است و براي ...

  32. جديدترين اخبار باشگاه چلسي - اخبار نقل و

    chelseamens.blogfa.com/cat-3.aspx

    اين يك چالش بزرگ براي من است و ... است و به من ربطي ندارد بلکه ... به قهرماني ليگ باشگاه ...

  33. ايسنا - ضيا عربشاهي: اينشتين فوتبالم!

    www.isna.ir/fa/news/91021910838/...

    اين نباشد كه من مديرعامل فقط براي ... شان است. من به باشگاه ... من به پرسپوليس ...

  34. پرسپوليس به تبريز رسيد ... - TABRIZ SPORT

    samadtb60.blogfa.com/8906.aspx

    كارهاي عجيب و غريب براي من است. ... است. دبيري گفت: من فقط به ... به باشگاه پس دهد نه ...

  35. سرپوشي از نتايج فني ، جنگ احمـدزاده با هم

    malavan.ir/5742

    ... خورد من فقط به ... بزرگي براي پرسپوليس هم ... وفقط به صلاح ملوان است نه اشخاص ...

  36. ?? مرجع تخصصي موبايل ??.... - مطالب ( زيبا

    nadermobile.blogfa.com/category/16

    مديرعامل باشگاه پرسپوليس از ... ها براي تيم مشکل ساز ... گرفتم، نه بيشتر. به هر حال من به ...

  37. کي‌روش: گمانه‌زني‌ درباره دستمزدم واقع

    www.tabnak.ir/fa/news/413183/کي‌روش-گمانه‌زني‌...

    ... و آرژانتين است. براي همين من با ... فقط راجع به من ... هاي مالي من غير واقعي است.

  38. تـــاج آسـيا " اســتقلال " - فرهــــــاد م

    tajeasia1945.blogfa.com/category/3

    نه. من به عنوان يک ... ‌ در کل فوتبال دنيا چنين مسئله‌اي است و فقط ... مديرعامل باشگاه پرسپوليس ...

  39. نقل و انتقالات باشگاه [بايگاني] - انجمن ها

    www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-1131.html
    • Last updated: 5/10/2009 ·
    • 250 posts ·
    • First post: 5/2/2009

    ... مي*خواهم با قدرت براي پرسپوليس به ... است، من فقط براي ... نه بيشتر چون بعد به مشکل ...

  40. غرب شرقي يا شرق غربي - +درموردفوتبال وفري

    gharbshenasi.blogfa.com/cat-21.aspx

    ديدم خيلي شبيه به هم هستند.پروين شخصيت جالبي براي من است. ... به باشگاه ... است که نه فقط ...

  41. خبرنامه فرهنگي ورزشي اجتماعي پسرطلايي

    mehrdadolomi.blogfa.com/1392/08?p=2

    ... فقط به هزار ... داشتند به ايران بيايند براي من ... است باشگاه پرسپوليس با ...

  42. روزنامه آفرينش - سرفصل

    afarineshdaily.ir/afarinesh/Article.aspx?AID=11868

    ... شد.باشگاه پرسپوليس براي تامين ... که من اهل ... کرده است. وي با اشاره به نقش ...

  43. پرسپوليس ورزشي - پرسپوليس

    www.perspolisathletic.blogfa.com/tag/پرسپوليس

    ... نيست، براي من فقط ... برم، نه تنها من بلکه ... به باشگاه پرسپوليس ...

  44. اخبار فوتبال » 90/ سرمربي استقلال جديد من

    www.esteghlali.com/dignews/display_article/id_153641/90-----------

    ... شما که وضعتان خوب است؟ براي من 300 ... اميد باشگاه! من ... ايران بلکه به کل اسيا ...

  45. پرسپوليس باکلاس - کادر فني پرسپوليس

    persepoliis-iran.blogfa.com/category/23/کادر-فني...

    بازهم تاکيد مي‌کنم مشکل بدنسازي نيست بلکه مشکل ... پرسپوليس براي قهرماني ... من به باشگاه ...

  46. خبرنامه فرهنگي ورزشي اجتماعي پسرطلايي

    mehrdadolomi.blogfa.com/1392/05?p=1

    هر زماني که مديرعامل باشگاه به من ... پرسپوليس نه مال من است ... به مردم است و ما براي ...

  47. ترختور - اخبار باشگاه

    trakhtor.blogfa.com/cat-1.aspx

    هنوز كه وضعيت مالي باشگاه به گونه ... بسيار مشکل است زيراکه ... به من گفت او براي حضور ...

  48. جنجالي ترين وبلاگ

    borazjanesabz.blogfa.com/author/borazjanesabz?p=52

    ... داده که اماراتي‌ها براي اينکه من اين پروژه را در مرز آن‌ها و به ... من انفرادي ... است برسيم ...

  49. پرسپوليس

    thelordoftheleague.persianblog.ir/1386/1

    علي‌آبادي رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس است و به ... براىقهرمانىاست. من ... منفقطبه ...

  50. خطرنگار

    shahraam2006.blogfa.com

    بالاخره اين شکست براي من نيست شرايط کل ... است كه پرسپوليس ... فقط گفت متاسفم؟! نه به ...

  51. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    درباره ما
    خبرهای ورزشی اقتصادی اجتماعی فرهنگی فوتبال والیبال کشتی بازیگران ایرانی
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 1169
  4. کل نظرات : 2
  5. افراد آنلاین : 50
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 150
  8. آی پی دیروز : 154
  9. بازدید امروز : 208
  10. باردید دیروز : 204
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 0
  13. بازدید هفته : 1,297
  14. بازدید ماه : 1,297
  15. بازدید سال : 34,482
  16. بازدید کلی : 203,163
  17. کدهای اختصاصی